קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קינואה עם טעמים אסיאתיים

קינואה עם טעמים אסיאתיים
זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה. אם יש לכם מרק עוף, שמן זית, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 82%. נסו מרק עם טעמים אסיאתיים, בוטנים מטוגנים עם טעמים אסיאתיים, ו שוק עגל עם טעמים אסיאתיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר על אש בינונית. מערבבים קינואה ולאפשר טוסט במשך 2 עד 3 דקות, ולאחר מכן להוסיף מרק עוף, רוטב סויה, זנגביל ושום. להגביר את החום ולהביא לרתיחה. מכסים ומפחיתים את החום לנמוך. מבשלים עד שכל הנוזל נספג, 25 עד 30 דקות. קצפת קינואה עם מזלג העליון עם בצל ירוק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
בצל ירוקבצל ירוק
שמן זיתשמן זית
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קינואהקינואה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות תערובת שאנין בלאן מסה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.