קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

קירור ראיטה

קירור ראיטה
צריך מתאבנים ראשוניים וצמחוניים ללא גלוטן? קירור Raita יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 27 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי מלפפון, יוגורט יווני, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו מלפפון Raita: קירור קארי הקלה, palak raitan או תרד קל raita / raita s, ו בצל raita, איך לעשות בצל raita / pyaaz ka raita (מתכונים דומים).

הוראות

1
מלפפון מגורד על פומפיה גדולה. לאסוף קרעים; לסחוט עודפי מים.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
פומפיהפומפיה
2
להעביר מלפפון לקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים במרכיבים הנותרים. המטבל יכול להיות מורכב עד 6 שעות מראש ומקורר, מכוסה בניילון נצמד. למעלה עם עלי נענע קרועים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
עוטףעוטף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.