קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

קיש גבינה

קיש גבינה
קיש גבינה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1764 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 111 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם מלח, גבינת צ'דר, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קישואים וגבינת עיזים קיש (קיש דה Courgettes au Chèvre), לוח גבינה בריטי - גבינת צ'שייר וקיש סלמון מעושן, ו קיש חזיר וגבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Domaines Barons דה רוטשילד שמורת Speciale בורדו בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.