קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

קיש כפרי נטול סרטנים / Omelete

קיש כפרי נטול סרטנים / Omelete
מתכון קיש מדינה ללא סרטנים / Omelete יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 55 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו חמאה, חלב, נקניק הודו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב עצמי עולה קמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סובין של סולטנה כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו קיש כפרי נטול סרטנים, קיש כפרי נטול סרטנים, ו קיש ללא סרטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות מוטון צוער בורדו רוז'. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.