קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

קל סטובטופ עוף טריאקי ברוטב שום ג'ינג'ר כתום

קל סטובטופ עוף טריאקי ברוטב שום ג'ינג'ר כתום
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. אם יש לכם שמן canolan, יין, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. , שהוא מוצק. נסו ברוקולי סלט כרוב מערבבים ומטגנים עם רוטב טריאקי שום-ג'ינג'ר, עוף טריאקי עם רוטב בצל ירוק, ו עוף אפוי עם דבש כתום, שום זיגוג זנגביל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה, וחום את חזה העוף משני הצדדים, כ 6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקציפים יחד את רוטב טריאקי, יין לבן, מרמלדה כתומה, שום, זנגביל ובצל ירוק בקערה, ושופכים את הרוטב על העוף. מכסים את המחבת, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים עד שהעוף כבר לא ורוד באמצע, הופכים את העוף ברוטב כמה פעמים כשהוא מבשל, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה
רוטב טריאקירוטב טריאקי
בצל ירוקבצל ירוק
יין לבןיין לבן
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מגישים חם.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.