קושימומחה
מוכן ב508 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קמחי

קמחי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קוריאנים, אז תנו הזדמנות ל קימצ'י. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. אם יש לכם כרוב נאפה לחתיכות 1 אינץ', סוכר קוקוס, צנצנת מייסון בגודל ליטר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 508 שעות ו-15 דקות. זה מובא לך על ידי מטבח מזין. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: מולים בקארי אדום עם פירה קמחי מספר הבישול של קמחי, כופתאות קמחי מאודות (Jjin Kimchi Mandu), ו ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי).

הוראות

1
מניחים את הכרוב בקערה גדולה, מפזרים את המלח על הכרוב וזורקים אותו היטב למעיל.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מספיק מים כדי לכסות את הכרוב על ידי כ 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים צלחת על הכרוב כדי לשמור אותו שקוע, ולתת לו לספוג במי מלח לפחות 4 עד 8 שעות, או עד העלים הם רפויים.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים את הכרוב במסננת, בהזמנת 1/4 כוס מלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את המלח השמור ואת כל החומרים עבור הדבק לתוך מעבד מזון או בלנדר במהירות גבוהה, להתמזג עד חלקה ואחידה.
מרכיבים שתצטרך
6
לזרוק את הכרוב, צנון בצל ירוק יחד בקערה ולאחר מכן כפית את הדבק צ ' ילי עליהם. לזרוק את הירקות יחד עם תיבול עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את הכרוב צנצנת מייסון בגודל ליטר ולחץ אותו בחוזקה למטה כדי להסיר את כל בועות האוויר.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים משקל זכוכית בתוך הצנצנת, ולאחר מכן לאטום בחוזקה.
9
אפשר הקימצ ' י להתסיס בטמפרטורת החדר במשך 3 ימים. לאחר מכן להעביר אותו למקרר ולאפשר לו גיל במשך 3 שבועות לפני הטעימה. לצרוך בתוך 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קימצ ' י ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.