קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

קסדילות גבינה 2 דקות

קסדילות גבינה 2 דקות
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו לנסות 2 קסדילות גבינה דקות. מנה אחת מכילה 438 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן. מתכון צמחוני זה משרת 2 . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 6 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 60%. נסו קסדילות עוף ליים דבש: 30 דקות ביום חמישי, שתי קסדילות גבינה, ו קסדילות גבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים טורטיה קמח 1 על צלחת גדולה הניתנת למיקרוגל; מפזרים גבינת צ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
טורטייה קמחטורטייה קמח
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מניחים את טורטיית הקמח השנייה על גבי שכבת הצ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
טורטייה קמחטורטייה קמח
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
3
מבשלים גבוה במיקרוגל עד שהגבינה נמסה, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. רוז הזכוכית של פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שושנת כוס הים של פינו נואר
שושנת כוס הים של פינו נואר
השתקפות יפה של טרואר החוף הבתולי של מחוז מונטריי, הרוז המרופד נפתח עם תותי בר ריחניים ועלי ורדים מיובשים על האף. טעמים של דובדבן עסיסי ופטל בשלים מאוזנים על ידי חומציות מרעננת וגימור פריך ונקי. יין תוסס זה הוא שותף תפריט מגוון, זיווג יוצא דופן עם פרושוטו ומלון או עוגות סרטנים עם איולי פיקנטי.