קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

קציץ בשר צבי

קציץ בשר צבי
אם ברצונך להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לתיבת המתכונים שלך, קציץ בשר צבי יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מנה אחת מכילה עד 52 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 551 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לך פריחה פסים בייקון, בשר צבי, ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: קציץ בשר צבי, קציץ בשר צבי, ו בשר צבי עם רוטב ברביקיו אוכמניות ובופאלו בטטה / דלעת חשיש.

הוראות

1
תנור חום 200c / 180c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
למתוח את הבייקון עם החלק האחורי של סכין, ולאחר מכן לקצץ דק לקצוץ כל חתיכות תועות. קו 900 גרם כיכר פח עם בייקון, עוזב בליטה, ולהניח בצד. להטות את שאר החומרים לתוך קערה ו לכווץ היטב עם הידיים.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
לארוז את התערובת לתוך הפח, לטפוח היטב לעטוף על הבייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
4
שים את הפח על מגש ואופים באמצע התנור במשך 1 שעות 15 דקות או עד המשרד מבושל דרך. השאירו לנוח לפחות 15 דקות, ולאחר מכן לשרת פרוס או לעזוב להתקרר לחלוטין ומגישים קר פרוס למזנון עם סלט, או ממולא לתוך גליל. כך או כך, רוטב קמברלנד הוא חובה (ראה טיפ, להלן).
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Zinfandel

ניתן לזווג קציץ בשר עם קברנה סוביניון וזינפנדל. קציץ בשר יעבוד עם יינות אדומים רבים. אנו ממליצים על משהו נועז ופירותי, כמו קברנה סוביניון או זינפנדל. המטוטלת קברנה סוביניון עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Pendulum Cabernet Sauvignon
Pendulum Cabernet Sauvignon
#82 Wine Spectator Top 100 of 2018Alluring aromatics of black pepper, charred oak, and dark berries introduce notes of van cherry, red apple, and sweet fresh tobacco on the palate. Medium-bodied and balanced with a supple tannic structure.Pair with grilled meats, vegetables, or simply enjoy by the glass.Blend: 86% Cabernet Sauvignon, 12% Petite Verdot, 2% Malbec