קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

קציצות גבינה מצופה ברוטב גלם ואורז פילאף בסגנון מילאנו

קציצות גבינה מצופה ברוטב גלם ואורז פילאף בסגנון מילאנו
קציצות גבינה מצופה ברוטב גלם ואורז פילאף בסגנון מילאנו עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 899 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. לכי לחנות וקחי שום, ביצים, אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו Asparagi alla milanese (אספרגוס בסגנון מילאנו), ריזוטו Milanese בסגנון (ריזוטן alla Milanese), ו קציצות טורקיה Milanese עם סלט גרגיר הנחלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 275 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
פרפר חזה העוף פתוח על ידי חיתוך לתוך לרוחב אבל לא כל הדרך דרך השד עם סכין חדה. בעדינות להלום את העוף תחת לעטוף פלסטיק העונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
סכיןסכין
3
להקים תחנת לחם: 1 מחבת קמח, 1 מחבת ביצים מכות עם 2 כפות קמח התזה של חלב, ו 1 מחבת פירורי לחם מתובל אגוז מוסקט בשילוב עם גבינה. מעיל את חתיכות העוף בקמח, ואז בביצה ולאחר מכן בתערובת פירורי הלחם. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
פירורי לחםפירורי לחם
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסדרים מדף קירור על תבנית אפייה ומניחים אותו באמצע התנור.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
מוסיפים את החמאה לסיר עם מכסה הדוק על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיפים את האורזו לחמאה החמה וטוסט במשך 2 עד 3 דקות, ולאחר מכן מוסיפים שום ומערבבים דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
טוסטטוסט
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל
7
מוסיפים אורז ומעיל בחמאה. מערבבים את המניה ואת חוטי הזעפרן ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה ולכסות את הסיר. מבשלים את האורז עד מכרז, על 17 עד 18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
מלאימלאי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיף את הפטרוזיליה ואת מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
9
חום 1/4 אינץ ' של שמן במחבת גדולה מאוד על חום בינוני. מטגנים את העוף, 2 קציצות בכל פעם, על 3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
להעביר את cutlets 2 הראשון למתלה קירור בתנור כדי להתחמם בזמן שאתה מבשל את המנה השנייה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
11
בעוד העוף מבשל, לשלב את העגבניות, בצל, בזיליקום, טרגון, ו 2 כפות שמן זית כתית אקסטרה בקערה קטנה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
טרגוןטרגון
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מעבירים את העוף מהתנור למנות ולמעלה עם רוטב העגבניות הגולמי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
מגישים את האורז ממילאנו לצד.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרועים או פרוסים דק עלי בזיליקוםקרועים או פרוסים דק עלי בזיליקום1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחםפירורי לחם2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת 2 כפותקמח לכל מטרה, בתוספת 2 כפות2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2pintsעגבניות שרי או ענבים, חצוי או 7 עד 8 עגבניות רומא קטנות, דק פרוס לאורכועגבניות שרי או ענבים, חצוי או 7 עד 8 עגבניות רומא קטנות, דק פרוס לאורכו4ריבס, קצוץ טרי או קפואSplash milkSplash milk0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורר טרי, עלאגוז מוסקט מגורר טרי, על2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית לטיגוןשמן זית לטיגון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה אורזופסטה אורזו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנופרמזן מגורר-רג'יאנו1קטןבצל אדום, רובע פרוס דקבצל אדום, רובע פרוס דק2צביטותחוטי זעפרןחוטי זעפרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחזה עוף ללא עצמות, ללא עור3עד 4 גבעולים טרגון טרי, עלים קצוציםעד 4 גבעולים טרגון טרי, עלים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן