קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קציצות הנענע של סבתא שלי

קציצות הנענע של סבתא שלי
קציצות הנענע של סבתא שלי דורשות בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 24. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 128 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאה, תמצית נענע, סירופ תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 7%, המנה הזאת היא בלתי ניתנת לשיפור. נסו קציצות מנטה פסטל, קציצות מנטה למסיבה, ו קציצות מנטה מכוסות שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מקציפים סירופ תירס לבן, חמאה או מרגרינה, תמצית נענע ו 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
תמצית מנטהתמצית מנטה
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
מלחמלח
2
מערבבים פנימה 1 קילו אבקת סוכר ולשים פנימהעד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
3
צבע עם צבעי מאכל לפי הצורך. טפיחה או רול כדי על 1/4 אינץ עבה. השתמש בחותכי עוגיות קטנים כדי לחתוך צורות.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
עוגיותעוגיות
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.