קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

קציצות מטוגנות עם רוטב חמוציות

קציצות מטוגנות עם רוטב חמוציות
זה מושלם עבור חג ההודיה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לך שמן זית, בקר טחון, חלב, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: קציצות חמוציות לבישול איטי, קציצות צ'ילי חמוציות מבשלות לאט, ו קציצות ברביקיו חמוציות לבישול איטי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
התחל על ידי הכנת כדורי הבשר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
3
הסר קרום מן הלחם לטבול בחלב.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
חלבחלב
4
בקערת ערבוב גדולה לשלב עגל, בקר וחזיר. לסחוט חלב עודף ולהוסיף לחם, בצל, שום, טימין וביצה. מתבלים עם מלח ופלפל ומערבבים היטב לשלב. להכין כדורי גולף קטנים בגודל כדור. הגדר צלחת קלייה כבדה על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
לחםלחם
בצלבצל
טימיןטימין
בקרבקר
חלבחלב
חזירחזיר
עגלעגל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
הוסף 3-ספירה של שמן זית וכדורי בשר חומים. מבשלים 3 עד 5 דקות הבטחת כדורי בשר חום באופן שווה בכל רחבי. להפוך את החום עד גבוה ולהוסיף יין אדום ומניות בשר בקר. מביאים לרתיחה ואז מכסים את המחבת בנייר אלומיניום ואופים בתנור במשך 45 דקות מזרימים את כדורי הבשר כל 20 דקות. אם כל הנוזלים מתאדים, מוסיפים עוד קצת בשר. כאשר נעשה, להסיר את כדורי הבשר ולהניח בצד. הגדר את המחבת עם נוזל צליעה על הכיריים מעל חום בינוני, להוסיף דבש, חרדל, זרעי קימל ולהפחית עד סמיך וסירופי. סיים עם קרם פרש ועונה עם מלח והרבה פלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
זרעי קימלזרעי קימל
קרם פרשקרם פרש
מלאי בשרמלאי בשר
כדורי בשרכדורי בשר
שמן זיתשמן זית
יין אדוםיין אדום
חרדלחרדל
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
6
מניחים חמוציות עם מיץ תפוזים בסיר קטן ומבשלים עד הרוטב הוא pulpy ועבה - כ 10 דקות. עבור מתאבן, מגישים כדורי בשר משופדים על קיסמים עם רוטב חמוציות בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חמוציותחמוציות
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מחבת רוטבמחבת רוטב