קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

קציצות מתוקות וחמוצות

קציצות מתוקות וחמוצות
קציצות מתוקות וחמוצות דורשות בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון צמחוני ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו מגיש 6 . מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. מתכון זה מ טעם הבית דורש נתחי אננס, חומץ סיידר, פלפלים וסוכר. זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 21%. ציון זה לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קציצות מתוקות וחמוצות (קציצות מזרחיות וחמוצות), קציצות מתוקות וחמוצות (קציצות מזרחיות וחמוצות), ו קציצות מתוקות וחמוצות.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. להתפורר בשר על תערובת ומערבבים היטב. צורה לתוך 1-ב. כדורים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת גדולה, כדורי בשר חומים בשמן, הופכים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים בעזרת כף מחוררת ומניחים בצד; מסננים.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
למחבת מוסיפים את האננס, הפלפלים הירוקים, הסוכר, החומץ, השמן ורוטב הסויה. מכסים ומבשלים עד שהם רכים, כ -5 דקות. מחזירים קציצות למחבת; מבשלים עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
כדורי בשרכדורי בשר
אננסאננס
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
סוכרסוכר
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
שלב עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים למחבת. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.