קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

קרבונרה טורטליני

קרבונרה טורטליני
טורטליני קרבונרה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 26 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 512 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, בצל, גבינת פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: קרבונרה טורטליני, פסטה טורטליני קרבונרה, ו קל Tortellini Carbonara.

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית. מערבבים את הבצל ואת החזיר ואת הטחון במשך 5 דקות, או עד הבצל הוא שקוף.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים את החצי וחצי ואת הגבינה, ערבוב לעתים קרובות, עד הרוטב מתחיל להתעבות בועה. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינהגבינה
רוטברוטב
3
ממלאים סיר גדול במים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
הוסף את tortellini ומבשל כדי doneness הרצוי, או על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
5
מוסיפים את האפונה לטורטליני הרותח בדקה האחרונה של הבישול.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
אפונהאפונה
6
מסננים את כל המים ולזרוק עם תערובת חזיר ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
חםחם

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.