קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

קרח קוקוס

קרח קוקוס
קרח קוקוס דורש כ 1 שעה ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. גשו לסופר וקנו סוכר, צבעי מאכל, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 12% וזה לא כזה אדיר. מתכונים דומים: קוקוס קלוי קר לחלוט Banananan גלידה, גלידת אבוקדו, ו גלידת וניל צ'אי.

הוראות

1
קו 7 x 7 מחבת אינץ ' עם קלף או נייר שעווה. בסיר בינוני, כבד תחתית, סוכר חום ומים בעדינות, ללא רותחים, עד הסוכר מומס. לאחר מכן, מביאים לרתיחה ומבשלים עד שהוא מגיע 240 מעלות F / 120 מעלות C על מדחום ממתקים, או סירופ קטן ירד בכוס מים קרים יוצר כדור רך.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
הסר מהחום ומערבבים מיד וניל וקוקוס. המשך ערבוב עד התערובת מתחילה להתעבות, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ונילוניל
3
יוצקים חצי מהתערובת למחבת מוכנה ומפלס את פני השטח עם סכין או מרית. גוון את החצי השני של התערובת על ידי ערבוב בצבעי מאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
סכיןסכין
מחבתמחבת
4
יוצקים את התערובת הוורודה על גבי שכבה אחרת, ולשטח את פני השטח. לחץ את כל בחוזקה עם החלק האחורי של כף ולאפשר להקשיח. כאשר המשרד, לצאת מהמחבת, להסיר את הנייר לחתוך לריבועים עם סכין חדה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת