קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

ראמן-מחבת בקר ירקות

ראמן-מחבת בקר ירקות
ראמן - מחבת בקר ירקות הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 25 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 438 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו פלפל, גזר, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו ראמן-מחבת בקר ירקות, מחבת בקר ירקות ראמן, ו מחבת בקר וירקות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

אטריות ראמן ניתן לזווג עם ריזלינג, סאקה, וסוביניון בלאן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.