קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

רביולי איטלקי עם רוטב עגבניות שמנת

רביולי איטלקי עם רוטב עגבניות שמנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל רביולי איטלקי עם רוטב עגבניות שמנת. מתאים ל-6 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 95 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך גבינת שמנת פילדלפיה, רוטב בית טוסקני, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו רביולי איטלקי עם עגבניות ובייקון, רביולי עם רוטב נקניק ועגבניות, ו רוטב עגבניות מתובל על רביולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב חום במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים עגבניות ובצל; מבשלים ומערבבים 5 עד 6 דקות. או עד הבצלים רכים.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים במרק וגבינה שמנת; לבשל 3 דקות. או עד גבינת שמנת נמסה ורוטב מעורבב היטב, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים בעדינות רביולי איטלקי; לבשל 2 עד 3 דקות. או עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
רביולירביולי
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
4
למעלה עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו, ורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Caposaldo קיאנטי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.