קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות7
מגזין

רביולי חומוס עם פסטו בזיליקום ואגוזי לוז

רביולי חומוס עם פסטו בזיליקום ואגוזי לוז
המתכון Chickpea רביולי עם פסטו בזיליקום אגוזי לוז יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 259 קלוריות. מתאים ל-7 מנות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לך מלח כשר, שן שום, שמן זית אקסטרווגין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: שום + בזיליקום חומוס המבורגרים צמחוניים עם פסטו אבוקדו שמנת, רביולי מהיר עם עגבניות מיובשות, ארוגולה ואגוזי לוז {בגידה}, ו כיכר חומוס עם אגוזי לוז.

הוראות

1
כדי להכין פסטה, כפות קלות נמרח לתוך כוסות מדידה יבשות; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים קמחים ומלח 1/2 כפית במעבד מזון; תהליך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב 5 כפות מים, 1 כף שמן, וביצים, ערבוב היטב. עם ריצת מעבד, לאט לשפוך תערובת מים דרך מצנח מזון, עיבוד רק עד הבצק יוצר כדור. להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות; ללוש 6 פעמים. לעצב בצק לדיסק. בצק אבק בקלילות עם קמח; לעטוף בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
4
בואו לעמוד 30 דקות.
5
מחלקים את הבצק ל -14 חלקים שווים. עבודה עם מנה 1 בכל פעם (לכסות את הבצק שנותר כדי למנוע ייבוש), הקש בצק שטוח.
מרכיבים שתצטרך
6
מגלגלים 2 מנות בצק לתוך 18 x מלבנים 3inch (הפיכת הבצק מדי פעם ולאבק את פני השטח בקלילות עם קמח).
מרכיבים שתצטרך
7
להניח גיליונות פסטה שטוח; כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
8
שלב חומוס ו 6 מרכיבים הבאים (דרך שן שום 1) במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים 1 גיליון פסטה על משטח עבודה מקומח קלות. כפית על 1 1/2 כפיות מילוי תערובת 1 1/2 אינץ ' מן הקצה השמאלי של גיליון; כפית 1/2 כפיות מילוי תערובת במרווחים 3 אינץ לאורך גיליון. להרטיב את הקצוות בין כל חלק מילוי עם מים; מקום שנותר גיליון פסטה על גבי, לחיצה לאטום.
מרכיבים שתצטרך
10
חותכים גיליון פסטה לתוך רביולי 6 (3 x 3inch), זמירה קצוות עם סכין חדה או גלגל מאפה.
מרכיבים שתצטרך
11
מברשת עודף קמח רביולי; לחץ בעדינות כדי לשטח צמרות.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים רביולי על תבנית אפייה מקומטת קלות (מכסים במגבת לחה כדי למנוע ייבוש). חזור על הנוהל עם שאר חלקי הבצק ומילוי תערובת כדי ליצור רביולי 42.
מרכיבים שתצטרך
13
מביאים 6 ליטרים מים ו 1 כף מלח כשר לרתיחה בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
14
הוסף 6 רביולי למחבת; לבשל 1 1/2 דקות או עד כבר לא שקוף.
מרכיבים שתצטרך
15
הסר רביולי ממים עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
16
מניחים רביולי על מגש, לוודא שהם לא חופפים; לכסות ולשמור חם. חזור על הליך עם רביולי שנותר.
מרכיבים שתצטרך
17
כדי להכין פסטו, לשלב בזיליקום הבא 5 מרכיבים (דרך שן שום 1) במעבד מזון; תהליך עד חלקה. עם מעבד על, לאט לשפוך 1 1/2 כפות שמן דרך מצנח מזון; תהליך עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
18
מגישים עם רביולי.
מרכיבים שתצטרך
19
מפזרים אגוזי לוז.
מרכיבים שתצטרך
20
הערה יין: במתכון זה, גורמי זיווג היין העיקריים הם לימון, אגוז מוסקט ובזיליקום. לבן איטלקי יבש יקלוט את טעמי ההדר והירוק של המנה, בניגוד יפה עם אגוז מוסקט, וישמש כקונטרפונקט פריך לרכות של רביולי. עם המנה הזאת, נסה את "גרקו די טופו" של מסטרוברדינו. 2006 הוא $ קארן מקניל
מרכיבים שתצטרך
גרקוגרקו

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום ארוזיםעלי בזיליקום ארוזים78אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2/3 כוס חומוס (שעועית חומוס) קמח (על2/3 כוס חומוס (שעועית חומוס) קמח (על1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin2(חוֹרֶף)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה (כ -9 אונקיות)קמח לכל מטרה (כ -9 אונקיות)2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1שן שום, כתוששן שום, כתוש1קטןשן שוםשן שום3(חוֹרֶף)אגוזי לוז קצוצים, קלוייםאגוזי לוז קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)גבינת מסקרפונהגבינת מסקרפונה0(יכול להיות או להרחיק)מוסקט כולו מגורדמוסקט כולו מגורד28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס מגוררת פרמזן טרי-גבינת רג'יאנו1/4 כוס מגוררת פרמזן טרי-גבינת רג'יאנו0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)5(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב6בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב