קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

רוגן ג'וש (2)

רוגן ג'וש (2)
רוגן ג'וש (2) עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 1046 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 89 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. לך לחנות ותביא אבקת צ'ילי, קרם כפול, גארם מסאלה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו רוגן ג'וש, ג'וש רוגן עם פן אחד, ו רוגן ג'וש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.