קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו הויסין

רוטב ברביקיו הויסין
רוטב ברביקיו הויסין נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 134 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. 194 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לך רוטב סויה, שמן צמחי, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו רוטב ברביקיו הויסין, צלעות ברביקיו הויסין, ו עוף ברביקיו בתנור הויסין (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר בינוני מעל חום בינוני עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ומבשלים עד מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים שום ומבשלים עד ריחני, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
מוסיפים רוטב הויסין, קטשופ, שרי, חומץ, דבש, רוטב סויה, Sriracha, פלפל סצ ' ואן, פלפל לבן, ואבקת חמישה תבלינים; מערבבים לשלב. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים עד מעט מעובה, על 15 עד 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פלפל לבןפלפל לבן
פלפלפלפל
רוטב סויהרוטב סויה
SrirachaSriracha
קטשופקטשופ
חומץחומץ
שרי.שרי.
דבשדבש
5
תערובת רוטב עד חלקה עם בלנדר מקל, או להעביר לצנצנת של בלנדר רגיל תערובת.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר, להעביר לצנצנת ולאחסן במקרר עד חודש.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אבקת חמש תבלין סיניתאבקת חמש תבלין סינית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שיני שום בינוניות, טחון( אודותשיני שום בינוניות, טחון( אודות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)SrirachaSriracha1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1(יכול להיות או להרחיק)גרגרי פלפל סצ'ואן טחוןגרגרי פלפל סצ'ואן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קטן, קצוץ (אודותבצל צהוב קטן, קצוץ (אודות