קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

רוטב ברביקיו חמוציות

רוטב ברביקיו חמוציות
רוטב ברביקיו חמוציות נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 489 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח, בצל, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה מושלם עבור יום האב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו רוטב ברביקיו חמוציות, הודו מכרזים עם רוטב ברביקיו חמוציות, ו ברביקיו בישול איטי משך עוף-רוטב ברביקיו שרי חמוציות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים לתוך סיר המניות ולהביא לרתיחה. מרתיחים במשך 15 דקות או עד הנוזל מצטמצם 1/
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מניחים בבלנדר בקבוצות קטנות פירה (תמיד להיות זהיר מאוד בעת טיהור נוזלים חמים בבלנדר!).מסננים את מחית דרך מסננת רשת בסדר.צ ' יל במקרר. הרוטב הזה יחזיק שבועות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמניית ירקות או 1 מניית עוף כוסמניית ירקות או 1 מניית עוף כוס11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1בצל צהוב בינוני, קצוץחמוציות טריות או 6 כוסות חמוציות קפואותחמוציות טריות או 6 כוסות חמוציות קפואות11 קילו קישואים,טרגון מיובשטרגון מיובש11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)עשן נוזליעשן נוזלי2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)רוטב טבסקורוטב טבסקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר