קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו סוכר חום

רוטב ברביקיו סוכר חום
רוטב ברביקיו סוכר חום עשויה להיות מה שחיפשתם. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 16 . מנה אחת מכילה 60 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. זה עובד טוב כמו רוטב. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לך לחנות ותביא דבשה, מלח, אבקת צ'ילי ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו סוכר חום, בורבון ורוטב ברביקיו סוכר חום, ו רוטב ברביקיו עם סוכר חום-לימון.

הוראות

1
מערבבים רוטב עגבניות, סוכר, חומץ, מולסה, רוטב ווסטרשייר, ואת שאר החומרים בסיר גדול על חום בינוני גבוה; להביא לרתיחה. מבשלים 15 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)תיבול מעושן ברביקיו (כגון עשן נוזלי היקורי)תיבול מעושן ברביקיו (כגון עשן נוזלי היקורי)0(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף3(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאין רוטב עגבניות הוסיף מלחאין רוטב עגבניות הוסיף מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.