קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ברביקיו של ברוטוס

רוטב ברביקיו של ברוטוס
רוטב הברביקיו של ברוטוס עשוי להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 2 . מנה אחת מכילה 364 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קליפת ליים, רוטב ווסטרשייר, רוטב לואיזיאנה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא DeLoach שכח גפן זינפנדל. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.