קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו תות

רוטב ברביקיו תות
רוטב ברביקיו תות נטול גלוטן,, ללא חלב וצמחוני ומספק כ 8 מנות. לרוטב הזה יש 89 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. זה מושלם עבור יום האם. אם יש לכם ריבת תות, מלח, תותים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. . הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו שעועית אפויה ברוטב ברביקיו תות, צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, ו קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את התותים, ריבת תות, קטשופ, בצל ירוק, דבש, רוטב סויה, מיץ לימון, רוטב חם, פלפל אדום כתוש, עשן נוזלי, ומלח בבלנדר או מעבד מזון; להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
ריבת תותריבת תות
עשן נוזליעשן נוזלי
תותיםתותים
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Zinfandel Leese-פיץ ' עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו