קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

רוטב גבינה כחולה שמנת

רוטב גבינה כחולה שמנת
רוטב גבינה כחולה שמנת דורש כ -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 38 קלוריות , 1 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . תמורת 33 סנט למנה , תקבלו ארוחה בסגנון המשרתת 12. אדם אחד היה שמח שניסת את המתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שוט פלא, מלח, בצל וחלב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מדהים של 19% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: רוטב גבינה כחולה שמנת , רוטב גבינה כחולה שמנת ורוטב גבינה כחולה שמנת .

הוראות

1
בקערה קטנה, טורפים את 11 המרכיבים הראשונים עד שהם מתערבבים. מערבבים גבינה כחולה. מכסים ומקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.