קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

רוטב גורגונזולה פסטו על רביולי, עוף ואספרגוס

רוטב גורגונזולה פסטו על רביולי, עוף ואספרגוס
רוטב גורגונזולה פסטו על רביולי, עוף ואספרגוס עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 369 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, עגבניות, יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: רביולי דלעת עם רוטב גורגונזולה, רביולי דלעת בריא עם רוטב גורגונזולה, ו 5 מרכיב סלט רביולי עם כרוב פסטו, שעועית לבנה, אספרגוס.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.