קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות5
מגזין

רוטב הבוטנים התאילנדי הטוב ביותר

רוטב הבוטנים התאילנדי הטוב ביותר
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, רוטב הבוטנים התאילנדי הטוב ביותר עשוי להיות מדהים ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 16 מנות עם 163 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. זה עובד טוב כמו רוטב ידידותי מאוד התקציב. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב סויה, מיץ ליים, שורש ג'ינג'ר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 41%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פד תאילנדי טבעוני עם רוטב בוטנים תאילנדי, צלעות מנגל תאילנדיות דביקות במיוחד עם רוטב מנגל בוטנים + סלט ג'ינג'ר תאילנדי מתוק, ו טופו מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שזיפים אסייתי או רוטב בוטנים תאילנדי.

הוראות

1
בקערה מערבבים את חמאת הבוטנים, חלב הקוקוס, המים, מיץ הליים, רוטב הסויה, רוטב הדגים, הרוטב החם, הג ' ינג ' ר והשום.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים פנימה את הכוסברה רגע לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. בקבוק זוהר וינטג ' דום פריניון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.