קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

רוטב חריף תאילנדי של Littlemafia

רוטב חריף תאילנדי של Littlemafia
הרוטב החריף התאילנדי של ליטלמאפיה עשוי להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 46 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לכם רוטב דגים, סוכר, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו רוטב בוטנים חריף פאד תאי, רוטב בוטנים חריף תאילנדי, ו עוף תאילנדי עם רוטב בוטנים חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שמורת דה מורגנזון Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.