קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות9
ציון בריאות0
מגזין

רוטב טרטר פיקנטי

רוטב טרטר פיקנטי
רוטב טרטר פיקנטי יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל רוטב שמגיש 9. מנה אחת מכילה 133 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. אם יש לכם פלפל קאיין, תבשיל חמוצים שמיר, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 11%. הציון הזה די גרוע. נסו רוטב טרטר פיקנטי, רוטב טרטר פיקנטי, ו רוטב טרטר חריף מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את המיונז, הביצה, הבצל, התענוג, פלפל הקאיין והמלח המתובל בקערה. מכסים ומצננים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מלח מתובלמלח מתובל
מיונזמיונז
להתענגלהתענג
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הטירה סטי. מישל ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 למעלה חובב יין 100 קונה הטוב ביותר של 2018 שאטו סטי. מישל ' עמק קולומביה ריזלינג הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי וושינגטון עמק קולומביה. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג 'לאחר וינטאג'. היין מציע ניחוחות וטעמים תפוחים פריכים עם תווים מינרליים עדינים. זהו "ריזלינג היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטנים, גבינות קלות או עוף.