קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות26
ציון בריאות0
מגזין

רוטב סלט צרפתי

רוטב סלט צרפתי
רוטב סלט צרפתי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 46 קלוריות. מתאים ל-26 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם מלח, חומץ, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 10%. נסו תערובת רוטב סלט צרפתי, רוטב סלט צרפתי, ו רוטב סלט צרפתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים שמן, קטשופ, סוכר, חומץ, בצל, מיץ לימון, פפריקה, ומלח לתוך בלנדר; לכסות פירה עד חלקה. לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קטשופקטשופ
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הברון דה שארטר בורדו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.