קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות29
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב ספגטי ביתי

רוטב ספגטי ביתי
רוטב ספגטי תוצרת בית עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הרטבים שלך. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 327 קלוריות , 22 גרם חלבון ו -11 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 12 מעריצים. אם יש לך מים, מלח, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 68% . רוטב ספגטי תוצרת בית , רוטב ספגטי תוצרת בית הטוב ביותר אי פעם ורוטב ספגטי תוצרת בית דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי מערבבים את הסלרי, הבצל, הפלפל הירוק ו-1 כוס מים. להביא לרתיחה. להפחית את החום לבינוני; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 10-12 דקות או עד שהירקות רכים והמים מצטמצמים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מפוררים נקניק על תערובת ירקות; מבשלים עד שהבשר כבר לא ורוד. מערבבים את רוטב העגבניות, העגבניות, רסק העגבניות, הפטרוזיליה, השום, התיבול האיטלקי, הסוכר, המלח, הפלפל והמים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 45-50 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
4
מגישים עם ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
5
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ840אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי מבושל חםספגטי מבושל חם30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון5עד 6 שיני שום, טחוןעד 6 שיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול איטלקיתיבול איטלקי1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן גרוסה, אופציונליתגבינת פרמזן גרוסה, אופציונלית01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק הודו איטלקים כל אחד), תרמילים הוסרוקישורי נקניק הודו איטלקים כל אחד), תרמילים הוסרו11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק510אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רסק עגבניותפחיות כל אחד) רסק עגבניות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים