קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות32
ציון בריאות6
מגזין

רוטב פיצה טרי לגינה

רוטב פיצה טרי לגינה
צריכים רוטב צמחוני ללא גלוטן, חלב, לקטו אובו וטבעוני ? רוטב פיצה טרי בגינה יכול להיות מתכון מצוין לנסות. תמורת 14 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 19 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . מתאים ל-32 מנות. מההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח כשעה ו-25 דקות . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זהו מתכון לא יקר לחובבי אוכל ים תיכוני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם שמן זית, אורגנו, רסק עגבניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך גדול של 37% . מתכונים דומים: פיצה טרייה בגינה , רוטב טרטר טרי , ורוטב פוסילי עם רוטב עגבניות טריות .

הוראות

1
בסיר טפלון גדול מטגנים את הפטריות, הבצל והפלפלים בשמן עד לריכוך. מערבבים פנימה את העגבניות, רסק העגבניות, המים, הסוכר, הבזיליקום, האורגנו, אבקת השום והמלח. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך שעה אחת או עד שהרוטב מגיע לסמיכות הרצויה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק
רסק עגבניותרסק עגבניות
12 שיטאקים, גבעולים ופרוסים12 שיטאקים, גבעולים ופרוסים
(אם אתה אוהב את זה כלול את הזרעים)(אם אתה אוהב את זה כלול את הזרעים)
אורגנואורגנו
1 קילו בשר חזיר קנטקי, חתוך לקוביות דקות1 קילו בשר חזיר קנטקי, חתוך לקוביות דקות
חזיר כפרית של קנטאקי, חתוך לקוביות דקותחזיר כפרית של קנטאקי, חתוך לקוביות דקות
כף מלח מועטהכף מלח מועטה
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)
קישוטים לקינוח שוקולד וקצפתקישוטים לקינוח שוקולד וקצפת
שעועית שעווה טרייה, חתוכה לחתיכות של 2 אינץ'שעועית שעווה טרייה, חתוכה לחתיכות של 2 אינץ'
בצק פילו (גודל 14x9 אינץ')בצק פילו (גודל 14x9 אינץ')
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
(גודל 14x9 אינץ')(גודל 14x9 אינץ')
2
מערבבים פלפל; לבשל 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוזמרין טרי נוסף לא חובהרוזמרין טרי נוסף לא חובה
3
מורחים את הכמות הרצויה על גבי קרום פיצה, או מצננים ואז מקררים או מקפיאים. ניתן להקפיא את הרוטב עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)

מרכיבים

794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון גספלפל טחון גס11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רסק עגבניותפחיות כל אחד) רסק עגבניות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן