קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

רוטב צ'ילי ירוק II

רוטב צ'ילי ירוק II
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את רוטב צ'ילי ירוק II. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 123 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-2 גרם שומן. תמורת 39 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. גשו לסופר וקנו שימורים של עגבניות, כוסברה, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין את זה היום. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו ודיאטה שלמה 30. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 67%. הציון הזה די טוב. עוף עם רוטב צ'ילי ירוק, טמאלס עם רוטב צ'ילי ירוק, וטקיטוס עוף עם רוטב צ'ילי ירוק קרמי דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.