קושיקשה
מוכן ב1 ש, 4 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

רויאל קורמה

רויאל קורמה
המתכון שהי קורמה יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 1 שעה ו 4 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 826 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 75 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. לכו לחנות ותרימו כמון טחון, שמן צמחי, מקל קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו paneer korma, איך לעשות mughlai shahi paneer korma, עוף שאהי קורמה, ו shahi tukra, how to make shahi tukra / shahi tukda (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.