קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

רולאדן בקר גרמני

רולאדן בקר גרמני
המתכון הגרמני בשר Rouladens מוכן בערך 3 שעות ו -30 דקות וזה בהחלט עצום חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 744 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 55 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ותביאו בייקון, סטייק בקר עגול, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו Rouladen בשר בקר (לחמניות בקר גרמניות ממולאות חמוצים ובייקון ) , לחמניות בקר גרמניות, ו בשר בקר גרמני Rouladen (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.