קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 40 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

ריבס פאנץ ' סלאש

ריבס פאנץ ' סלאש
ריבס פאנץ ' סלאש יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף הקינוחים שלך. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון טבעוני מגיש 40 . מנה אחת מכילה 117 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לך מיץ לימון, לימון ליים סודה, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-40 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: ריבס סלאש פאנץ, אגרוף רפש, ו פונץ ' ברד חמוציות.

הוראות

1
מערבבים ריבס עם מים בסיר גדול ומביאים לרתיחה; חום נמוך יותר בינוני נמוך ומבשל עד ריבס הופך רכרוכי, 10 עד 15 דקות. מסננים מיץ לתוך מיכל גדול חסין מקפיא. להיפטר מעיסת נייר.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
מיץמיץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים סוכר, מיץ לימון ומיץ תפוזים להתרכז מיץ ריבס, המסת סוכר, ומניחים במקפיא לילה. מערבבים תערובת למחרת, ולאחר מכן מערבבים כל 2 עד 3 שעות עד ברד. אם נשאר במקפיא unstired, בסיס האגרוף יקפא קשה; להפשיר, מיקרוגל, 1 כוס בכל פעם, עד slushy, 30 שניות עד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
מיץ לימוןמיץ לימון
ריבסריבס
מיץמיץ
בסיסבסיס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מערבבים בסיס פונץ slushy עם לימון ליים סודה בקערת פונץ ' גדולה עד בשילוב. כדי לשרת במשקפיים בודדים, מערבבים חצי בסיס פונץ ' עם חצי לימון ליים סודה בכוס גדולה.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
פופפופ
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה