קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות100
ציון בריאות0
מגזין

ריבת דומדמניות

ריבת דומדמניות
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני ותבלין ידידותי לפודמפ? ריבת דומדמניות יכולה להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה משמש 100. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 55 קלוריות. 85 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם דומדמניות, פקטין נוזלי, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 15%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: דומדמניות-הל-ריבה, ריבת דומדמניות וקמומיל, ו ריבת מקרר דומדמניות ללא סוכר.

הוראות

1
הסר פריחה וקצוות גזע מדומדמניות. כוח פירות יער דרך טחנת מזון. מודדים 4 כוסות ממחית פירות היער לסיר גדול. מערבבים פנימה את הסוכר. מביאים לרתיחה מתגלגל מלא על אש גבוהה, ומרתיחים קשה במשך 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה פקטין בבת אחת. הרחיקו כל קצף בעזרת כף מתכת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פקטיןפקטין
3
לעקר צנצנות ומכסים במים רותחים במשך 10 דקות לפחות. מתחלפים עם קצף רפרוף, ומערבבים את תערובת פירות היער למשך 5 דקות כדי לתת לה להתקרר מעט. מצקת לצנצנות סטריליות חמות ומשאירה מרחב ראש בגודל 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
4
תהליך באמבט מים רותחים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

לטבול בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו קולדה עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
ויווה דיווה מוסקטו קולדה
יין מוסקטו מתוק חדור בטעם קוקוס ואננס טבעי. צבע כתום בהיר. פירותי, אופייני לקוקוס ואננס עם רמזים קלים למוסקטו. מצוין כמו אפריטיף או ערבוב עם קוקטיילים.