קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

ריזוטו לימון-בזיליקום עם ציפוי עגבניות

ריזוטו לימון-בזיליקום עם ציפוי עגבניות
ריזוטו לימון-בזיליקום עם ציפוי עגבניות נטול גלוטן, מנה צדדית. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם קליפת לימון, קורטוב של מלח, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: ריזוטו עגבניות ובזיליקום, ריזוטו בזיליקום עגבניות שמנת, ו ריזוטו עגבניות ובזיליקום עם מסקרפונה.

הוראות

1
כדי להכין ציפוי, לשלב הראשון 8 מרכיבים. כסה ותן לעמוד בטמפרטורת החדר.
2
כדי להכין ריזוטו, להמיס חמאה בסיר לחץ 6 ליטר מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
3
מוסיפים בצל; מבשלים 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים אורז ושום; לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
אורזאורז
5
להוסיף יין; לבשל 1 דקה או עד הנוזל נספג, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים במרק, 1/2 כפית מלח, 1/4 כפית פלפל שחור, ואגוז מוסקט. סגור את המכסה היטב, ולהביא ללחץ גבוה על חום גבוה. להתאים את החום בינוני או ברמה הדרושה כדי לשמור על לחץ גבוה; לבשל 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מוסקטמוסקט
מרקמרק
מלחמלח
ייןיין
6
הסר מהחום; מקום סיר תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
7
הסר מכסה. מערבבים בגבינה, קליפה, מיץ ובזיליקום. למעלה עם ציפוי עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
מיץמיץ
בקרבקר

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio11 קילו קישואים,1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץ דקבזיליקום טרי קצוץ דק2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן מגוררת כוסגבינת פרמזן מגוררת כוס1דאשנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1דאש2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1דאשליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ זרעעגבניות קצוץ זרע