קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן

ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן
ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 439 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם יין, אספרגוס, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אורז arborio אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שוקולד כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יהיה להיט בחג האביב שלך. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: ריזוטו עם ירקות האביב, ריזוטו עוף עם ירקות באביב, ו ריזוטו זעפרן עם מחית גרגיר הנחלים וירקות האביב –.

הוראות

1
לבשל שעועית במים רותחים 1 דקה; לנקז. שעועית לצלול לתוך מי קרח; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר עור חיצוני קשה מן השעועית; להשליך עורות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
להביא 2 כוסות מים לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אספרגוס למחבת; מבשלים 4 דקות או עד פריך-מכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר אספרגוס מחבת עם כפית מחוררת; לשטוף מתחת למים קרים. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים מרק למים רותחים; להפחית את החום. שמור על חום נמוך. שמור 3/4 תערובת מרק כוס; לשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בצל חזיר למחבת; מבשלים 10 דקות או עד הבצל רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים אורז; מבשלים 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות. הגבר את החום לגובה בינוני. מערבבים ביין, ומבשלים 2 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את תערובת מרק הנותרים, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של מרק נספג לפני הוספת הבא (כ 25 דקות בסך הכל).
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים באפונה, שעועית שמורה, ואספרגוס שמור.
מרכיבים שתצטרך
12
הוסף שמורות תערובת 3/4 כוס מרק, ערבוב עד הנוזל נספג (כ 4 דקות).
מרכיבים שתצטרך
13
הסר מהחום; מערבבים ב 1/2 כוס גבינה, שמנת, חמאה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
14
מניחים על 1 ריזוטו כוס לתוך כל אחד 6 קערות רדודות; מפזרים כל מנה עם 2 כפיות שנותרו גבינה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחריםאורז Arborio או אורז בינוני דגנים אחרים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') אספרגוס פרוסות (כ 1/2 פאונד)(1 אינץ') אספרגוס פרוסות (כ 1/2 פאונד)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פאווה מופגזת (כ -1 1/2 פאונד unshelled)שעועית פאווה מופגזת (כ -1 1/2 פאונד unshelled)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה מופגזת (כ 1 פאונד unshelled)אפונה ירוקה מופגזת (כ 1 פאונד unshelled)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דק (כ 1 קטן)בצל קצוץ דק (כ 1 קטן)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס פרמזן מגוררת-גבינת רג'יאנו, מחולק3/4 כוס פרמזן מגוררת-גבינת רג'יאנו, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס בשר חזיר מעושן קצוץ דק (אודות1/2 כוס בשר חזיר מעושן קצוץ דק (אודות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון