קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

ריזוטו פינו נואר עם עוף רוזמרין

ריזוטו פינו נואר עם עוף רוזמרין
ריזוטו פינו נואר עם עוף רוזמרין עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 519 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך אורז arborio, מרק עוף, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכונים דומים: ריזוטו ארוחת בוקר עם דובדבנים וסירופ פינו נואר, דיז'ון-רוזמרין Crusted בשר בקר צלוי עם פינו נואר Au jus, ו חזה עוף צלוי ברוטב פינו נואר.

הוראות

1
מחממים יין ומרק בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת כבדה גדולה מעל חום בינוני-גבוה; מוסיפים שאלוט ו -4 המרכיבים הבאים, ומטוגנים עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים אורז, ומטוגנים, ערבוב כל הזמן, 1 דקה. להפחית את החום בינוני; להוסיף תערובת יין חם 1/2 כוס; לבשל, ערבוב כל הזמן, עד הנוזל נספג. חזור על הנוהל עם תערובת היין הנותרת, 1/2 כוס בכל פעם. (זמן בישול כ -30 דקות.) מערבבים 1/2 כפית מלח, 1/2 כפית פלפל, ופטרוזיליה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים הנותרים 1 כפית מלח, הנותרים 1 כפית פלפל, וקצוץ רוזמרין טרי באופן שווה על פני עוף.
מרכיבים שתצטרך
5
ממיסים את הנותרים 2 כפות חמאה במחבת 12 אינץ ' על חום בינוני; מוסיפים עוף, ומבשלים 3 דקות בכל צד או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את העוף לאורכו לפרוסות, חיתוך עד 1/2 אינץ ' של הקצה השני. ריזוטו כפית על צלחת הגשה. למעלה עם עוף, פרוסות להפיץ מאוורר; לקשט,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך