קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

ריזוטו רטטוי

ריזוטו רטטוי
גשו לסופר וקנו שמן זית, יין, שום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו Ratatatouille של Ratatouille (Thomas Keller ' s Confit Byaldi), Confit Byaldi (aka Ratatouille ' s Ratatouille), ו Tartouille tatin Tartlets-Tartelettes tatin à la ratatatouille (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את רטטוי:מחממים את התנור ל 232°.
2
מערבבים את הפלפלים (בכל צבע), חצילים, קישואים, ודלעת בקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את חומץ בלסמי, שמן זית, כמה עלי בזיליקום קרועים לחתיכות, עלים מכמה זרדים של קורנית טרייה ופטרוזיליה. לזרוק מעיל ולהתפשט בשכבה אחת על תבנית אפייה גדולה; צפיפות יגרום ירקות קיטור ולא חום.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים בתנור ולא להתעסק עם זה. רק צלוי עד חום זהוב, 12 עד 15 דקות.
1
מסננים את הנוזל מעגבניות לסיר ומוסיפים את המניה. מביאים לרתיחה ולהוריד את החום לרתיחה. תערובת זו יש לשמור חם במהלך תהליך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
2
שים את העגבניות בקערה ומעוך אותן לחתיכות באמצעות גב כף עץ. אל תרסק, או שהעגבניות יתפוררו לתוך הריזוטו. הגדר aside.In סיר של 6-8 ליטר, ממיסים את החמאה בשמן זית על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את שאלוט ושום, בישול לאט עד שהם כמעט נראים כמו מחית (נקרא sofrito). אל תהיה חום. זה ייקח בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את sofrito, כתם את הסיר עם מגבת נייר, ולהחזיר אותו לתנור על חום בינוני.שים לב לשעה בשעון.
5
מוסיף את האורז ולהשתמש כף עץ (הקצוות אינם חדים מספיק כדי לפגוע הגרעינים) כדי להזיז אותו סביב הסיר כך טוסטים זה מתחיל להריח קצת כמו אגוזים. זה ייקח 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את היין ולאט לאט לבשל אותו, בעדינות ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיף את sofrito, ערבוב מעיל. התחל להוסיף את תערובת המניה החמה על 1/2 כוס בכל פעם, ומערבבים לאחר כל תוספת עד הנוזל נספג כך האורז מאבד את העמילן שלה מעבה את התערובת.לזרוק את עלי המפרץ לאחר התוספת השלישית של המניה; כ 15 דקות לתוך תהליך הבישול, להוסיף את העגבניות. אתה עלול לא להשתמש בכל תערובת המניות.כאשר האורז מבושל 25 או 30 דקות בסך הכל, אם כי הטעם הוא הטוב ביותרלקחת את הסיר מהחום ומערבבים בעדינות את רטטוי.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים את ההתלהבות כדי לתת לו קצת בהירות, ומערבבים בעדינות את 1 כוס גבינה.מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
9
להעביר צלחות הגשה ולהעביר גבינה נוספת מטחנת פלפל בצד.הערה: חפש ירקות עם חיצוני מבריק (כלומר הם טריים הרים). סקווש וחציל צריך להרגיש חזק למגע ולא עמוס במים או theyll לקבל רטוב.טיפ: איפה שהרבה אנשים מפשלים מתמקד באל דנטה. כן, האורז לא צריך להיות דייסה. אבל זה גם צריך להיות מבושל דרך. הנה המבחן שלי.
מרכיבים שתצטרך
ציוד שתשתמש בו
מטחנת פלפלמטחנת פלפל
10
תן לאורז להוריד את הכף. זה לא צריך לגוש כמו שיבולת שועל: זה צריך ליפול בגל חלק.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז arborioאורז arborio1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים, חתוכים לקוביותפלפלים, חתוכים לקוביות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזנו, שלמותעגבניות סן מרזנו, שלמות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל טחון טרימלח גס ופלפל טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(חוֹרֶף)פטרוזיליה שטוחה, טרייה, קצוצהפטרוזיליה שטוחה, טרייה, קצוצה3עלי בזיליקום, טריים, קרועיםעלי בזיליקום, טריים, קרועים1השארחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)6ציפורןשום, טחוןשום, טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחציל יפני, קצוץחציל יפני, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון, מגורדגרידת לימון, מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו ועוד למנהגבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו ועוד למנה2smallsשאלוט, טחוןשאלוט, טחון1בצל צהוב בינוני, קצוץפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת צהובה, חתוכה לקוביותדלעת צהובה, חתוכה לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים, חתוכים לקוביותקישואים, חתוכים לקוביות