קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

ריקוטה

ריקוטה
צריך ללא גלוטן, מנה ראשונית וצמחונית? ריקוטה די. איי.ווי יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 178 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם חלב, מלח כשר, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו פריד קישואים פרחים עם באפלו ריקוטה: פיורי di זוקה Fritte con Ricotta di Bufalan e Pomodori, Tunan ו Ricotta Fritters (Polpette di Tonno e Ricotta), ו עגל וקציצות ריקוטה: Polpettine di ריקוטן E Vitello (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 4 כוסות חלב מלא, 1 כוס שמנת, 1 1/2 כפיות מלח כשר, ו 2 כפות מיץ לימון בסיר ולהביא רק לרתיחה מבלי לערבב. מיד להסיר את המחבת מהחום.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
מיץ לימוןמיץ לימון
חלב מלאחלב מלא
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
בואו תערובת לעמוד במשך 15 דקות בחדרטמפרטורה. כפקודות זמן, הקורדים יתחלקו להפרדה מהמי גבינה. אם onlya כמה curds טופס, yourlemons לא יכול להיות beacidic מספיק; addanother 1 כף מיץ lemonlemon, gentlystir אז אתה לא לפרק את toomuch curds, ולתת לעמוד במשך 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
3
באמצעות כוס largespoon (לא מחורץ) או מדידת כוס,כף curds intoa cheeslothlinedsieve להגדיר מעל קערה גדולה. ככל שתנקז יותר את הטריקוטה, כך יהיו יותר צפופים וטעימים יותר את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
4
הוסף אותו לזניה האהובה עליך, או להפיץ קצת על טוסט לטפטף אותו עם כסף לארוחת בוקר.