קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

שביל הזיכרון צלי ספרדי

שביל הזיכרון צלי ספרדי
מתכון זיכרון ליין ספרדית צלי יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בערך 3 שעות ו-20 דקות. מנה אחת מכילה 496 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו צ'אק רוסט, מים, פפריקה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סמטת זיכרון שיבולת שועל חמאת בוטנים קרם כריכים, צלי ספרדי, ו צלי פאן בסגנון ספרדי מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. תווית ויינה הרמיניה ליידי הרמיניה Tempranillo עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.