קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

שומר חם מגולח עם אשכולית ורודה

שומר חם מגולח עם אשכולית ורודה
שומר חם מגולח עם אשכולית ורודה דורש כ 27 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 215 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. אם יש לכם שמן זית, נורת שומר, אשכולית ורודה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. נסו שומר חם מגולח עם אשכולית ורודה, Sunchokes מגולח עם אשכולית ורודה ואבוקדו, ו שומר מגולח, צנון וסלט אשכוליות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בעזרת מנדולינה, חותכים את השומר לשבבים דקים.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
מנדולינהמנדולינה
2
חותכים את החלק התחתון העליון של האשכולית. באמצעות סכין, לחתוך את הקליפה של הצדדים, בעקבות עקומת האשכולית ולהיות זהיר רק לחתוך את הקליפה ואת המעדן המר. החזק את הפרי ב 1 יד על קערה לחתוך את הבשר של האשכולית מן הממברנה כדי לשחרר טריז. חזור עד שכל המקטעים ישוחררו.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
קערהקערה
3
במחבת גדולה מעל מעיל חום בינוני עם שמן זית כתית אקסטרה ולהוסיף את השומר. מתבלים במלח ובטחון במשך 1 עד 2 דקות או עד שהשומר חם ומצופה בשמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
שומרשומר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום. לזרוק את קטעי האשכוליות, רסיסי זית ומיץ ומפזרים את שברי שומר.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
שומרשומר
מיץמיץ
זיתיםזיתים
5
מגישים באופן מיידי.