קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

שומשום מצופה טונה עם רוטב טבילה יפני

שומשום מצופה טונה עם רוטב טבילה יפני
שומשום מצופה טונה עם רוטב טבילה יפני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 42 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 484 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם סטייקים טונה, שמן זית, להדביק מיסו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: שומשום צרוב טונה עם רוטב ג'ינג'ר-גזר טבילה, שומשום צרוב טונה עם רוטב ג'ינג'ר-גזר טבילה, ו שומשום מצופה טונה עם רוטב ג'ינג'ר גזר.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.