קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקו חם מקסיקני קל

שוקו חם מקסיקני קל
שוקו חם מקסיקני קל עשוי להיות מה שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 132 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, 396 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . אם יש לכם חלב, מים, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. נסו סופלה שוקולד מקסיקני קל, קל מקסיקני אדום Guajillo צ'ילה עוגת שוקולד, ו חלב מהיר וקל-שוקו חם מקסיקני חינם (מתכונים דומים).

הוראות

1
בספל גדול, מערבבים את תערובת השוקולד החם, סירופ שוקולד, קינמון ואבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת קקאו חםתערובת קקאו חם
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
2
יוצקים בחלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
3
מוסיפים את המים הרותחים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.