קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

שוקולד Wontons

שוקולד Wontons
שוקולד Wontons דורש על 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 40 מנות. עם 62 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. כמה אנשים באמת אהבו את המתאבן הזה. 37 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם שבבי שוקולד חלב, תותים, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל סיני. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 10%. מתכונים דומים: שוקולד סוריאליסטי Wontons, Wontons שוקולד מטוגן פריך, ו Wontons פריך חם ממולא שוקולד ובננות.

הוראות

1
מניחים עטיפת וונטון על משטח עבודה. כפית על 1 כפית פצפוצי שוקולד למרכז העטיפה. למעלה עם חתיכת תות. לטבול את האצבע במים, להרטיב 2 סמוכים בתוך הקצוות של העטיפה. מקפלים את העטיפה לתוך משולש; לסחוט כמה שיותר אוויר ככל האפשר מן התוכן, ולוודא העטיפה אטומה היטב על ידי לחיצה על הקצוות עם האצבעות. הניחו את העטיפות המלאות על תבנית אפייה מרופדת בנייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
תותיםתותים
מיםמים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
שמן חום בסיר עמוק או בסיר גדול ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מטגנים את משולשי וונטון, כמה בכל פעם, עד חום זהוב, כ -45 שניות בצד הראשון. הפוך אותם בשמן, ומטגן 30 שניות נוספות בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
4
מסננים את wontons המטוגן על מגבות נייר. אבק עם סוכר של ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מגישים חמים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.