קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

שוקולד קנדי סיני ראש השנה

שוקולד קנדי סיני ראש השנה
המתכון הסיני ראש השנה שוקולד קנדי יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בסביבה 1 שעה. אתה מקבל מתאבן שמשרת 24. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. אם יש לכם שבבי חמאה, אטריות צ'או מיין, שבבי שוקולד למחצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. . עם כפית ציון של 34% המנה הזאת די גרועה. נסו ראש השנה הסיני: חזיר צלוי סיני (סיו יוק), אורז ראש השנה הסיני, ו מחבת ראש השנה הסינית (מתכונים דומים).

הוראות

1
חמאה צלחת 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
2
ממיסים שוקולד וצ ' יפס חמאה בחלק העליון של דוד כפול מעל מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
שוקולדשוקולד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
3
הסר מהחום ומערבבים בוטנים. מערבבים אטריות עד שהכל מצופה היטב. לחץ לתוך צלחת מוכנה. צמרמורת עד סט; לחתוך לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
בוטניםבוטנים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.