קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

שייק אוכמניות שמימי

שייק אוכמניות שמימי
שייק אוכמניות שמימי עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 62 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-1463 היו אומרים שהוא פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם בננה, ארוחה זרעי פשתן, דבש, קומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 59%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טארט אוכמניות שמימי, שייק צ'יה קייל אפרסק אוכמניות (שייק שבת), ו שייק צ'יה קייל אפרסק אוכמניות (שייק שבת).

הוראות

1
חותכים בננה לחתיכות קטנות ומניחים לתוך קערה של בלנדר.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את חלב הסויה, היוגורט, ארוחת זרעי הפשתן והדבש. מערבבים במהירות הנמוכה ביותר עד לקבלת תערובת חלקה, כ -5 שניות. מוסיפים בהדרגה את האוכמניות תוך כדי המשך תערובת נמוכה. לאחר שילוב האוכמניות, הגבירו את המהירות וערבבו לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
סוימילקסוימילק
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים