קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

שייק תות

שייק תות
שייק תות המתכון יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-18 דקות. מנה אחת מכילה 140 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר במחיר סביר עבור יום האם. אם יש לכם תותים, יוגורט ברי, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי וויליאמס סונומה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 71%. נסו שייק תות אננס ו ירוק חלקלק ספר אלקטרוני, שייק Happy Hour: שייק בלסמי תות עם רום, ו שייק תות אננס {שייק שבת} (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.