קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

שימורי שזיף-וניל

שימורי שזיף-וניל
שימורי שזיף-וניל עשויים להיות רק התבלין שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 64 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 40 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך שעועית וניל, שזיפים בשלים, לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שמורות שזיפים, שימורי בלסמי-שזיף, ו סלמון אפוי עם שימורי שזיף חריפים ומסגיר.

הוראות

1
התחל עם איך צעד אחר צעד שלנו שימורים.
2
שים את השזיפים, סוכר, שעועית וניל ומקלות קינמון בסיר גדול, רחב. לסחוט את מיץ לימון דרך מסננת לתוך המחבת. מבשלים מעל חום בינוני גבוה, ערבוב מדי פעם, עד הסוכר מתמוסס ואת התערובת רותחים, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
שעועית ונילשעועית וניל
מיץ לימוןמיץ לימון
שזיףשזיף
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
מחבתמחבת
3
להפחית את החום בינוני ולהמשיך לבשל, ערבוב מדי פעם, עד ממתקים או מדחום מטגנים עמוק רושם 220 מעלות F, כ -30 דקות. (כדי להיות בטוח כי התערובת הגיעה לנקודת הג ' ל, כפית כמה על צלחת מקוררת ולשים במקפיא עד מגניב. הנוזל צריך להגדיר; אם לא, להמשיך לבשל ולבדוק שוב לאחר כמה דקות נוספות.)
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
4
הסר את המחבת מהחום ולתת מגניב 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
בינתיים, לעקר ארבעה 8 אונקיות שימורים צנצנות ומכסים.
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים
6
החזר את תערובת השזיף לחום בינוני-גבוה. מביאים לרתיחה, ערבוב, ולאחר מכן להוסיף את plumcots. להפחית את החום בינוני ומבשל עד plumcots הם במכרז, על 5 דקות. זרוק את מקלות הקינמון.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
שזיףשזיף
7
למלא את הצנצנות עם תערובת שזיף, עוזב 1/2 אינץ ' headspace, ולאחר מכן לאטום ולעבד.
מרכיבים שתצטרך
שזיףשזיף
8
צילום: צ ' ארלס מאסטרס